Guns n' Roses

Zdravím rockeři!

Dnes se budem zabývat Guns n' Roses. Bez pochyby patří mezi jednu z nejlepších a zdaleka nejúspěšnějších hard rockových skupin všech dob. Skupina byla založena roku 1985 v L.A. Jediným původním členem je Axl Rose. Od založení kapely se v ní vystřídalo nespočet skvělých umělců, ale ti dřív nebo později z kapely odešli, ať už kvůli neshodám s Axlem Rosem nebo kvůli drogám. Nejznámějšími členy byli Slash, Duff McKagan, Izzy Stradlin, Steven Adler, Tracii Guns a další. Jejich první hit, který je dostal na vrchol rockové hudby byl samozřejmě Welcome to the jungle. Welcome to the jungle je nepochybně velmi dobrá píseň, která je napsána údajně o Los Angeles. Axl prý šel ulicemi Los Angeles, když v tom ho zastavil bezdomovec se slovy 'You know where you are? You're in the jungle baby! You're gonna die!' ty se poté staly základem této písně.

Mezi největší hity patří: 

  • November rain
  • Estranged
  • Don't Cry
  • Knocking on heavens door (původně od Boba Dylana)
  • My Michelle
  • Night train
  • Paradise city
  • Patience ♥ 
  • Rocket queen
  • So fine
  • Sweet child o' mine

a mnoho dalších...

Jejich hudba strašně ovlivnila můj hudební vkus. Byla to první rocková skupina, kterou jsem slyšela a do které jsem se naprosto zamilovala. Když poslouchám jejich písně, tak mám nepopsatelný hřejivý pocit, který ve mně dokážou vyvolat jen Guns n' Roses. Miluji jak dokázali do hard rocku zakomponovat klavír, smyčce (viz. November rain). Myslím, že ani nejde nezamilovat se do jejich hudby.